JEETKUNDO

JEETKUNDO

آموزش جیت کان دو
JEETKUNDO

JEETKUNDO

آموزش جیت کان دو

نیروی *چی*

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که می دانستید الان تلفن زنگ می زند و ناگهان تلفن شروع به زنگ زدن کند؟ یا شاید این حس ناگهانی که می دانستید شخصی الان می خواهد چه مطلبی را بیان کند؟ و یا خوابی که به حقیقت بپیوندد؟


بعضی از افراد دارای قدرت های درونی (معنوی یا روحی) فعال هستند ولی همه ما انسانها قادریم به درجاتی از این قدرت ها دست پیدا کنیم .


اگر مراحل زیر را دنبال کنید، می توانید قدرت های درونی خود را تا درجات قابل ملاحظه ای رشد دهید و بهبود ببخشید :


١-  مراقبه (مدیتیشن)

;">


در حالی که راههای مختلف زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد، قدم اول مشترک در همه آنها قطعاً سکوت ذهن است. برای درک این مطلب که همواره افکار وجود دارند ولی خود واقعی شما، افکارتان نیستید. شما زمانی می توانید سرشت و ماهیت افکارتان را مشاهده کنید که قادر باشید واقعیت خودتان را از افکارتان در فضایی که به آن میدان افکار می گویند کاملاً تشخیص بدهید.


میدان افکار مانند سیگنالهای wifi با محدوده مشخص در دسترس هستند، بعضی از افراد گیرنده بهتری برای این میدان هستند و بعضی دیگر کمتر.


افکار بیشتر شبیه ترجمه ای از انرژی هستند. بعضی از افراد مترجم هایی شفاف و صریح و برخی دیگر تحریف کننده هستند. هر چه بیشتر درگیر نفس باشید، دریافت های شما از این انرژی شفافیت کمتری خواهد داشت و بیشتر دستخوش تغییر خواهد شد. به این دلیل که شما با شخصیتتان، جنبه شخصی به آنها می دهید.

اگر خواهان تقویت قدرتهای روحی خود هستید، مراقبه ، کلید آرام سازی زمزمه های ذهن است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد